.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب دبیر کارگروه تخصصی سلامت مازندران

قائم مقام وزیر بهداشت در حکمی، دبیر کارگروه تخصصی بهداشت و درمان مازندران را منصوب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران ، دکتر هوشنگ اکبری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان دبیر کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان منصوب کرد.

در این حکم امده است: با اشاره به آیین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور عطف به نامه شماره 58307/1/86 مورخ 6/6/89 استاندار محترم، به موجب این ابلاغ جنابعالی با حفظ سمت و ردیف حقوقی به عنوان دبیر کارگروه تخصصی بهداشت و درمان مازندران منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمامی نیروها در جهت پیشبرد اهداف پیش بینی شده در قانون و آئین نامه اجرائی موفق و مؤید باشید.

بر اساس طرح جامع امداد و نجات کشور مصوب سال 82 هیئت وزیران، ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان ، مسئول ایجاد هماهنگی امور اجرایی، پشتیبانی، پیگیری عملیات اجرایی و تصمیم گیری مناسب در سطح استان است.

انتصاب رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان

خبر دیگر اینکه در حکمی از سوی دکتر محمد مهدی ناصحی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، دکتر حمیدرضا خوشگوئیان به عنوان مشاور در اجرای پروژه های بیمارستانی و رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: شایسته است با بهره گیری از توان و تجارب ارزشمند خویش و تمامی همکاران در جهت ساماندهی، خرید تجهیزات پزشکی و پیگیری پروژه های بیمارستانی و سفرهای استانی دانشگاه با هماهنگی اینجانب اقدام کنید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.